Tuesday, 6 September 2016

Ayah yang bizzzi bee

Assalamualaikum semua,

Ayah ada projek buat mesin baru jadi biiiziiii sangat sejak beberapa bulan ni. Sejak lepas raya ritu memang balik lambat sokmo lah.

Selalu kalau ayah gi shucchou ke Penang, kita bagitau anak2 awal. So diorang xde lah bertanya ayah balik pukul berapa.

Semalam ayah balik pukul 1, hana dah tidur. Pagi tadi pegi keje, hana masih tidur. So dia macam pelik dah lebih 24 jam tak nampak ayah. Kejap2 dok tanya ayah pegi work jauh ke? Ayah balik work pukul berapa? Aichan asek dok intai kat langsir tengok ayah dah balik ke belum.

Lepas zuhur mami ajar diorang mengaji, dan lepas maghrib ayah ajar mengeja. Dah beberapa hari ayah balik lambat, aichan belajar baca sendiri. Harini dia ajarkan adik hana baca.


(Dia ajar garang2 macam mami😨)

Terfikir pulak mami pada kawan2 yang ldr dengan suami. Yang suami offshore berbulan unreachable, korang memang tabah la. Camane korang menghadapi soalan anak2, ayah nak balik kol berapa ekk? Memang salute kat korang semua. Hugss😘

~Nanti nak ajak ayahnya bercuti lah~
~~Laki yang stress keje, bini pulak lebih2 nak destress kahkahkah~

Cekidaut promo bulan ini ye
👇

PROMO LAKU KERAS FEBRUARI 2017!!


Kombinasi 2 vitamin ni dapat efek kurus! 
Lecithin uraikan lemak manakala Alfalfa Complex sebagai pelawas 👍

BELI 1 SET PERCUMA 1 SET.

Khas untuk yang dah penat bawa overweight. Berdiri lama sakit lutut, sampai terganggu ibadat. Kulit gelebeh bergesel sampai melecet😭

Kami akan bantu cara makan sampai dapat result. Raya kang dah berjaya pakai kebaya pinggang kerengga😘 

Lulus KKM & ada pengesahan halal JAKIM. 100% daripada bahan semulajadi. 

Whatsapp kami 0179191671 segera ye.

Followers