Monday, 16 January 2017

BAGAIMANA VIVIX BANTU PESAKIT BUAH PINGGANG


Macam ni, proses metabolisma dan aktiviti dalam badan kita akan membebaskan oksigen aktif. Tapi dalam masa stress meningkat, penghasilan oksigen aktif (omputeh panggil reactive oxidative spesies, ROS) jadi tak terkawal.

ROS yang tak terkawal tadi boleh merosakkan sel buah pinggang. Makin kita stress, makin banyak bebaskan ROS, dan makin cepat la sel buah pinggang rosak. Bila sel buah pinggang rosak, menyumbang kepada kegagalan fungsi buah pinggang. Jadilah sakit buah pinggang.

So, macam mana vivix boleh bantu?

#1) Vivix adalah antioxidant yang berupaya mengurangkan penghasilan ROS. Bila ROS kurang, kita boleh melambatkan kerosakan sel sekaligus progress sakit buah pinggang pun menyelowlah jugak.

#2) Vivix berupaya membina sel baru. So, vivix akan buat sel2 baru menggantikan sel rosak tadi. Bila sel dah baru, gejala dan simptom sakit buah pinggang pun turut berkurang.

Vivix boleh sembuhkan penyakit buah pinggang tak?

Boleh, tapi dengan beberapa keterbatasan lah. Maksudnya,

Kalau pesakit masih muda remaja, tahap kerosakan buah pinggang pada tahap sederhana, pengambilan vivix boleh membantu pesakit repair semula bahagian rosak dan ganti baru. Penyakit mungkin boleh sembuh.

Tetapi, kalau pesakit dah warga emas, tahap kerosakan pun dah kronik, pengambilan vivix boleh membantu mengurangkan gejala sakit. Harapan tipis untuk sembuh macam orang2 muda, tapi keadaan kesihatan pakcik ternyata akan lebih cantik dan marvellous berbanding sebelum ambil vivix.

Pesakit buah pinggang yang nak ikhtiar dengan vivix? Meh whatsapp kak imm, 0179191671

#promoVivix tinggal 2 minggu je lagi.

Nak kulit sihat cerah tanpa masalah jerawat, jeragat dan kulit kusam? Kak imm boleh bantu anda. Hubungi kak imm di 0179191671

Jyaa mata ne

Followers