5 TAHUN KERJA, RM1000 PUN TAK ADA!

Mengalami masalah seperti di atas? Pernah tak korang ada masalah kewangan baru termenung dan terlintas di fikiran.

“Kalau lah aku simpan RM100 secara konsisten dari dulu, sekarang dah ada RM6000.00 “.

SUSAHKAN NAK SIMPAN DUIT ?

Ya betul duit kertas susah nak simpan. Duit kertas itu sendiri sifatnya untuk dibelanja. Kalau boleh simpan pun, sekejap ajer. Bila dah terkumpul lebih sikit, ada jer yang nak dibeli.

EMAS FIZIKAL BOLEH SELESAIKAN.

Ubat untuk orang yang tak boleh simpan duit kertas adalah emas. TUKAR DUIT tu JADI duit EMAS.

KENAPA ?

Sebab fitrah manusia dengan emas adalah simpan dan sifat sayang pada emas lebih tinggi berbanding duit. Kebarangkalian nak dibelanja amat sukar.

Ini adalah gambar jongkong emas 5 gram PowerGold bernilai RM1000 dan duit kertas yang juga bernilai RM1000.

Tanya diri anda 2 soalan:

Kalau aku ada emas 5 gram, apa aku akan buat?
Kalau aku ada duit cash RM1000, apa aku akan buat?

Jawapannya tentu emas nak simpan dan RM1000 macam-macam boleh beli.

Gold’R’us,
0179191671

#AspirasiEmas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge