awkward!!!!

gambar tempat kejadian di klinik kesihatan hiiiii

haritu dok borak dgn umi cite2 kelakar,,
teringat pulak saya dgn satu peristiwa ni,,
rasenye mcm pnah tulis pasal ni,,
tp cari2 entry lame x jumpe pulak,,
ceritanya,,
pada suatu hari saya g klinik
duduk la di kerusi smbil menunggu turn,,
line depan ade makcik warga emas(MWE)
tepi saya ade pakcik warga emas(PWE)
sebelah PWE ada wanita muda(WM) pangku baby,,
tibe2 MWE pusing belakang n ternampak PWE

MWE : ehhhhh PWE,,lamanya kita x jumpa deh..sejak saya pindah..
PWE : ha la ye..pah dok mane lonih?
MWE : dok kl umah anak..ni balik ada urusan..nyo buat sakit urat pulak..mari amek ubat lah sikit..
(bla bla bla blaa tanye kabar agaknye,,banyak cakap makcik ni)
PWE : jawab la ape yg patut
MWE : gak mari klinik ni bakpe?sakit ko?
PWE : bawak budak(tunjuk ke arah baby yg wanita muda pangku)
MWE : buleh cucu doh ke?cucu hok mano ni?nikah dah ke anak sulung PWE?
PWE : 2 orang dah menantu kito..
tibe2 wanita muda bangun maybe name dah dipanggil,,
pakcik warga emas pun bangun jugak smbil kata
“BUKAN CUCU, ANAK SAYA SDIRI TU”

wawawawawa
saya berusaha untuk buat muka tidak terlibat,,
tibe2 rase mcm semut dok kt tengah2 tu,,
makcik warga emas pandang saya dan berkata,,
“anak dia ke,,mokcik xtauuuu”
saya pun senyum2 kelat je xreti nak respond ape hahahah
btw, wanita muda bini baru pakcik warga emas tu muda gila mcm lagi muda dari saya,,
hebat ehh pakcik warga emas,,ahakkss

3 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge