CERITA PASAL IMPIAN

Kak imm berimpian nak jadi surirumah sejak umur 15,16 tahun lagi. Haha. Memang sejak sekolah tak pernah ade cita2 nak jadi doktor ke, engineer ke. Jadi cikgu adalah sikit2 sebab kononnya cikgu kerja separuh hari je. Kah!
Kite tak tahu ape usaha kite untuk capai cita2 nak jadi surirumah, tapi pastinya Allah lorongkan jalan hidup ke arah itu.

Stressnya aku bila terpaksa kerja kilang dulu, terasa makin samar2 je impian nak jadi surirumah tu.

Allah hantar kite kat situ bukan nak suruh kite kerja sangat pun, Allah nak temukan kite dengan jodoh yang mampu tanggung kite walaupun kite tak kerja nanti rupanya.

(Hai abewang😘)

Alhamdulillah lepas 10 tahun, di usia 26 tahun, Allah makbulkan impian kite. Berjaya hantar surat resign dan jadi surirumah sepenuh masa. Terima kasih ya Allah.

Maka, berimpianlah. Allah pasti lorongkan jalannya.

Btw, di usia 30-an, kite mula pasang impian baru.😋

KITE NAK KURUS, MULUS & TULUS SEHINGGA KE PENGHUJUNG USIA.

Kite percaya Allah akan makbulkan impian kite lagi 10 tahun.

Pagi tadi gigih kite bancuh bedak sejuk premium. Vita C + Garlic + ESP + Vivix.

muluskan kulit, kecut jerawat, pudarkan parut, haluskan pori
Mahal ni bedak sejuk kite

Kalau amal vitamins ni tiap2 hari, takyah tunggu 10 tahun kot, 2 tahun pun dah boleh KURUS, MULUS & TULUS.

So, haruslah mulakan usaha dari sekarang. Yang pasti, by umur 42 tahun nanti, kite harap kita masih maintain macam ni👇, insyaAllah.

Sweet 21

#JomFeelGood
#KurusMulusTulus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge