Dah sampai yeyeayyy

sunflower seed dah sampai yeayy,,
x sabar nak g semai,,
tp kena study dulu lah bile mase sesuai,,
skang dah cerah hujan 2,3 hari sekali je,,
tapi takut mai banjir gelombang kedua,,
nak cari kaw sesuai jugak,,
laman rumah saya ni banyak semut tau..
kang kite semai, semut pakat dok usung bawak balik sarang,,
owhh xsabarr
dah terbayang2 nnt nak berlari2 di celah pokok bunga matahari disinari mentari ewahhh
btw, saya beli sunflower seed dari kebun bahagia ini,,
memang bahagia sungguh hihihi
brrr saya kan, kalau msuk blog kebun2, pokok2 bunga,,
mmg sehari boleh lekat kat situ,,
semua benda lah saya belek hihi..
owhh nak turun tengok pokok di laman la kejap,,
ros kampung dark pink tgh galak kuar bud..
yihiii

5 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge