Diserang cikenit buat kali ke 2

haihh x paham sungguh la saya kenapa cikenit suka sangat masuk telinga aichan,,
sepanjang hidup mami xpenah cikenit masuk telinga tau,,
penah kena pun dekat lipatan lutut n ketiak je,,
balik rumah tokwan ade banyak kucing,,
aichan pun suka main2 dgn kucing2 tu,,
cikenit ni datang dari kucing tu kot,,
sejak hari rabu aichan nampak mcm x aktif je,,
tapi x demam so ingatkan die cranky sbb x cukup tidur,,
hari khamis makin menjadi2 cranky die,,
aichan pulak satu hal,,
kalau die sakit, die x cakap sakit kat mana,,
bile kite salah teka, makin kuat melalak,,
stress tau jadi peneka tanpa clue hahah..
sebaik tekaan yang ke entah berapa tu betul,,
rupanya dia sakit telinga,,
mami terus syak angkara cikenit,,
nak tengok telinga die lagi satu masalah,,
susah gile mcm nak berperang,,
x nampak gerangan cikenit tu, tp kesan2nya ada,,

Kesan cikenit
– paling utama ada serbuk2 hitam dalam telinga. orang kata tu taik cikenit.
– sakit gile pada telinga, sekitar leher, dan mata nampak bengkak.
– doktor pun x sempat nampak cikenit sbb aichan menggelepar, tp die kata ada kesan bengkak dalam telinga.

tidur je, ape pun xnak huhu

harini dah masuk seminggu,,
kami x pasti binatang tu ade lagi ke tak dalam telinga dia,,
ubat titis pun dah nak habis,,
tiap malam (actually tiap2 jam nangis sakit telinga)
doc bagi painkiller, tp x berkesan sangat,,
ayah plan nak bawak pegi klinik ent.
takut ada masalah lain jugak,,
haaa tu dah nangis kesakitan,,
meh g tengok dia dulu
haihhh

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge