Hatiku retak seribu

kesian telefon bijak kite,, jatuh terhempas dari ketinggian dagu tu,,
retak seribu screennya,, sama retak hatiku ini,,
hahaha
dok sibuk menyusun tin ESP kat kaunter Shaklee KB,
terkuis camane ntah,,
terkejut adik kaunter myb die ingat die yang kuiskan hahaha,,
tak lah.. saya sendiri yg tolak2 kotak esp tu,,
huuu ini mungkin jadi petunjuk bakal dapat bonus riburiban,,
boleh la upgrade iphone enam tujuh lapan hewhew,,
tapi kan,, retak seribu pun,, masih boleh guna,,
bertabah la guna selagi boleh hahaha,,

ps : tibe2 terasa diri ini positif gile, jadi macam ni pun x rasa muram durja ape2. excited ade la dok bayang2 beli tepon baru ahakss

5 comments

  1. tu la yan.. ntah dari mana datang positif ni haha..tp seriously x rasa down melampau2 pun..
    tabah gile imm guna hp retak ni haha..semua masih okei lagi..boleh guna..ade masalah sikit kalau nak scroll lah..ade tempat yg mcm x detect dah kite punya touch tu haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge