Klasik D40 : Kenangan itu

semalam dapat berita yang laptop saya dah tak boleh diselamatkan lagi,,
rosak hardisk katenya,,
dah boleh amek kebumikan nampaknye..
sedihhhhh okei,,
dah takde gambar aichan dari 2011 sampai 2013
(T______T)
gambar dekat jepun ade lah beberapa keping,,
18 keping dari beribu2 kot hahaha,,
antara gambar2 yang berjaya dikorek dari keretapi.fotopages.com,,
tiba2 boleh bukak haha,,

1st time koyomi – aktiviti piknik bawah daun merah mase autum.
saya suka aki(autumn)..cantikkkkk..impian nak pegi tengok aki
seluruh dunia..Autumn in my heart gitu haha

1st fuyu(winter) kat nihon.yuki turun sangat lebat tahun ni.sampai
boleh buat igloo haha.rindu kak samida senior tersayang.bilelah
boleh jumpa lagi dan main yuki sama2 lagi..

bff sejak sekolah sampai ke jepun haha..ni pegi mane ekk?
disney sea x silap..walaupun duduk jauh, kami slalu bimbou ryoko
(backpack travel) sama2.

the most favourite place dekat jepun.hokkaido..
nak pegi lagi..

jumpa ladang sunflower tepi jalan masa cuti2
hokkaido..seharusnya lah berenti amek gamba

ni pun hokkaido jugak..kate backpack
travel..mase ni siap tidur dalam tent
kat atas bukit tau..sejukkkkssss gilo

ni koyomi mase tahun bila ntah..dah besar sikit
kot sebab posing mcm dah senonoh sikit hahaha

haaaaa ni confirm mase 1st or 2nd year..saya
memang ade banyak gambar posing kurang
matang camni haha..bunga ajisai name melayu
siti zubaidah ehh?

mase pegi korea..2nd year kot..pegi mase summer
so kurang menarik hahaha.

sambil tunggu experiments yang panjang saya
akan merayau2 school compound sambil petik
bunga ahahah..tepi jalan ade semak bunga
sweet william

ni mini ros dekat beranda sendiri..balik mesia
saya tinggal mereka dekat junior. junior kata
last2 mati hahah..rindu tuan kot..

gambar hasil merayau sekeliling sekolah jugak.
dekat gym ade taman ros kecik..tapi saya suka
lepak situ..orang x nampak kang acik petik la
bunga hoho

bunga2 dalam semak yang x diketahui nama ape.

ni mungkin kosmos..

haa ni pun xtau name ape..tapi penuh sepanjang
jalan..rasa mcm nak bersimpuh tepi jalan golek2
macam cite hindustan.vavava

ni x tau jugak lah name ape..saya tahu menikmati
keindahannya je..nak study ape nama bunga2 ni
macam malas pulak huhuhu

raya kat taishikan(embassy).
xde kasut cantik, baju kurung
dengan converse pun okei lah..

ehh keluar gamba yuki lebat ni lagi huhu

rindu pulak tuan kasut ni haha..

3 comments

  1. Okje punya laptop pun masuk sepital IH…..entahlah apa khabarnya, rasanya bakal senasib dgn laptop awak kot hihi…
    Tulah kan tak bagusnya gambar sekarang ni tak de hardcopy mcm zaman okje dulu, kalau rosak hardisk semua gambar hilang huhu….

    Sayangnya gambar awak tu IH…..nasib ada sekeping dua buat kenangankan….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge