Mari belajar nama bunga

tsubaki tu saya belum pernah lagi jumpa kat mesia,,
xtau boleh hidup ke tak..
kalau boleh hidup, nak jugak letak kat laman kite hihi,,
tsutsuji boleh hidup kat sini,,
orang panggil azalea,,
saya lagi suka tsubaki sbab die mcm onnarashii gitu,,
onnarashii tu maksudnya penuh dgn sifat kewanitaan, lemah gemalai, anggun.
haaaaa pepandai je aku translate
sape ada nampak tsubaki boleh betau saye ye..
nak nak nakk..

~next anak pompuan saya nak letak nama camellia la..pastu panggil tsubaki hahaha~

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge