Masih cerita rumah sewa

Alhamdulillah niat baik dipermudahkan Allah..
bila fikir2 yang tuan rumah mesti nak beraya di rumah sendiri tahun ni,
terus rasa nak pindah cepat2,,
tuan rumah takde memaksa, tapi fikir logik la kan hihi,,
jadi, dengan niat nak permudahkan urusan tuan rumah,,
Allah dah permudahkan urusan kami jugak,,
tiba2 dan dari mane2 ntah datang sms,

“hanim, rumah sewa di taman kemumin kosong”

wohhh bagai pucuk dicita ulam mendatang haha,,
kebetulan kitorang tgh singgah petronas sbb aichan nak shishi,,
rumah sewa yg diperkatakan tu 2 minit je dr situ haha,,
terus pegi tengok,,
rumah teres, ade laman yg dah bersimen(xde tanah),
ade ruang bertanah kat belakang rumah,
kecik je, 1/4 kankang manusia je hihi,,
bolehla tanam serai serumpun huhu,,
sewa pon boleh tahan okei dgn rumah 4 bilik camtu,,
sepelaungan je dari kilang en suami,,
malas nak fikir banyak,,
lagipun mase dah singkat sangat ni,,
so, kite setujulah nak menyewa kat situ insyaAllah,,

maka, mode packing barang ke dalam kotak ON!!!

ps: makin bersawang la blog ni nnt sbab kita bz nak ngemas rumah hihi

0 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge