Mengatasi masalah keputihan

nenek kate sejak muda remaja sampai laa ni,,
nenek tak pernah ada masalah keputihan,,
nenek amalkan makan manjakani,,
saya pulak,,
sejak remaja memang bmasalah keputihan,,
nenek suruh makan manjakani,,
berapa hari je bertahan telan bende tu,,
pahit gile woii,,hijau muka nak telan,,
memang x selesa dgn masalah keputihan ni,,
lagi2 masa hari aktif banyak berjalan,,
huuu gile uncomfortable
dulu mase keje kilang,,
memang kena banyak bgerak check line,,
rase nak g tukar pantiliner setiap jam hahaha
mase pregnantkan aichan,,
saya kena kencing kotor n keputihan yang serius,,
siap kna amek antibiotik sbab ade jgkitan bakteria,,
lepas beranak saya amek set menyusu shaklee,,
masa tu xtau ape2 pun hahaha
google2 kata alfalfa boleh jd milk booster,,
saya pun ambil la hiii
beberapa bulan lepas tu saya perasan
saya dah xde keputihan langsung,,
seharian takpakai pantiliner pun okei,,
memang xde kesan lgsung dekat panties,,
mula2 saya xtau pun sebab ape,,
so google lagi baru jumpe info pasal alfalfa
oooo rupenye boleh mengatasi masalah keputihan,,
jumpe penyelesaian secara tak sengaja kiranya hihuh
takpayah lah telan manjakani pahit(x telan pun haha)
terima kasih alfalfa,,
selesai satu masalah yang membelenggu selama berbelas tahun,,
sapa ada masalah keputihan yang serius?
meh cube alfalfa,,x pahit, senang telan

4 comments

  1. owhh ye ke?alergi camane tu?kalau imm, awal2 amek dulu mmg rase gatal n kuar jerawat banyak sangat..masuk bulan kedua dah okei xde ape dah..hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge