Nikmat yang ditarik : BERWANGI-WANGIAN

Sejak preggy kan aichan, sampai la hari ini
(aichan dah nak masuk 4 tahun ehh)
saya takboleh berwangi-wangian..
perfume kegemaran yang x habis sbelum preggy masih ada,

dah 4 tahun kot benda ni tp bau dia still mcm dulu jugak.

hana tumpahkan ini dalan kereta..
dari kg nak balik rumah kite lembik mami
menahan muntah

kebanyakan benda yang bau melekat mcm lotion, body spray, semua tak guna longgok dlm laci,,
baju bajuan dah lameeee x letak downy or softlan,,
balik rumah nenek dlm bilik air ada syampoo dove,,
tajuk die damage repair kot,,siap conditioner,,
ciknor punya kot,,
dah seminggu tak syampuu sejak balik kg,
maka bersyampu lah kita pagi tadi,,
sampai sekarang pukul 4 petang, bau masih lekat kat kepala,,
tgahari td dah mandi tp bau tu tak hilang lagi,,
hoiiii lame gile bau dove ni ye,,
org yg xde masalah okei lah,,
bagi saya yang bermasalah dengan bau bauan ni,,
pening, loya, perut sebu, nak muntah tak keluar,,
rasa macam nak demam (muka hijauu)
nak g rendam kepala dlm baldi..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge