oooo balik kampung

harini hari yang ke berapa ehh,,
16,17,18,19,20
owhh hari yg ke5 kat kg ayah,,
kita bila balik kg mmg sungguh2 melepak di rumah,,
xde nye nak g melawat kawasan,,
kaw bandar dungun tu pg lah,,
maksud mami kaw pelancongan dan belibelah la haha,,
pasar payang ke, noor arfa batik ke, mesjid kristal ke,,
dah 4 tahun kawen ni mmg mami xpnah jejak kaki hihih,,
pantai teluk bidara, tg jara tu sepelaungan je dr rumah tokwan,,
jadinya tak rasa tu kaw pelancongan pun ehh,,
keluar ikut pintu dapur jln kaki pun sampai,,
(tp kita slalu pg dgn kereta jugak hahaha)

owhh lama2 tinggalkan rumah ni rindu dendam la pulak,,
dekat anak2 hijau kite kat rumah tu,,,
dah ler african daisy kite berbunga dua kuntum,,
(blogger tukang kebun yg bgtau nama die hihi)
rose jepun pun nampak stat beRbunga balik lepas dimakan dek kambing ritu,,
oitt korang, tunggu mami balik,,
jangan layu dulu yeahh,,
(masalahnya mami balik hujung bulan kang aww)

banyak gile makan sehingga seeh perut,,
lemak2 pun x muat dah nak duduk ka perut,,
dia g duduk kat peha pulak,,
aduiii..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge