Random tu kalu kot bahasa melayu ape ye?

gamba last week..derang ni baru nak kembang,
pastu mai hujan lebat pulak..
ranting die kebetulan dok bawah
salur hujan dkat bumbung tu..
patah la seranting..huhu
maka saya letak la dalam pasu (botol air sebenarnya)
letak atas meja makan..semerbak baunya..
saya panggil bunga ribu-ribu..
blogger tukang kebun kata
namenya cypress vine
bunga ribu2 bile dah layu..
bergulung jd loceng
saya g bsn ade buku ni kat kaunter..free je,,
saye buat isi belanja hari..beli putu halba rm 5 pun tulis hihi
tepon saya mcm dah nazak sgt..xleh keep bateri,,
kuarkan modal sikit beli powerbank ni..
Alhamdulillah sangat membantu
dalam gamba nampak mokmok sgt aichan ni..
padahal bmi die kategori underweight tau
mek bunga yang makin panjang akal skang.

abaikan gamba ade bintik2 hitam..

lense kamera saya masuk debu xtau nak bersihkan cane.
en suami kate, cube sedut dgn vacum..
hahaha

by the way,,umah nenek dah banjir..
umah nenek pagar putih nung di hujung..
gamba amek dari atas jalan..
air paras pinggang kot kat sini..
kesiannya nenek nak pindah randah :'(

3 comments

  1. Anak dara jenis comel ni bukan underweight Imm. Tengok pipi chubby aje:)

    Berita hari ini kakak dengar Dungun dah banjir dan kena pindah dah Imm. Kakak risau anak kakak di Uniza. Hari itu dah banjir besar dan sampai U dia tutup dua hari. 27/12 ni pulak mula exam. Harap-harap oklah.

  2. salams imm,
    cantiknya bunga ribu2 tu….dah layu pon masih cantik…..
    comelnya dua-dua anak dara nie….
    lawaklah hubby imm…hehehheheheh cuba ambik tisu pastu gulung2 kecil, lap-lap…..:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge