Rasa macam kemurungan je

saikin rase macam murung je hidup saya nih,,
pregnancy hormone barangkali,,
anak2 dok melalak melompat pun rase macam sunyi sepi jugak,,
satu punca kemurungan yang dapat dikenalpasti ialah,,
pattern tidur yang agak terganggu,,
walaupun hana dah jaaranngg bangun mengempeng di tengah malam,
jam biologi akan tetap jagakan saya pada pukul 1, 3 dan 5 pagi.
saikin pattern tidur semakin teruk bila terjaga pukul 1,
dah tak boleh tidur sampai pukul 5.
nak bangun bekerja takde kederat.
dok la terkebil2 dalam gelap huhu,,
bila siang rasa letih lesu sangat,,
nak bercakap pun takde mood,,
say rasa kena jumpa pembimbing rakan sebaya lah,,
mintak kaunseling sikit hahaha,,

imm,
14/10/2015
14:15

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge