Rumah berkubang lana

maksudnye bersepah-sepah extreme level hihi
dua beradik tu dah makin aktif buat sepah,,
aichan sepahkan mainan depan tv,,
adik hana sepahkan bekas2 kat dapur,,
kemas2 x sampai 5 minit nnt bersepah balik..
saya propose kat en suami nak pagar,,
kita letak mereka berdua dalam pagar,,
haaa main kat situ nak sepahkan ke sukahati,,
hikhikhik,,

blog pun berkubang lana jugak,,
ingat nak guna template n layout lame,,
pastu berminat layout baru jugak,,
tp kalau edit template guna mobile data,,
mau terguna 3g terus hihi..
bazir je lah..
kita tunggu weekend kang balik kg ayah,,
seperti biasa, pergunakan streamyx tokwan sebaik mungkin hikhik

so ,sementara itu sabarlah dulu ye dgn rumah2 yang berkubang ini..
tersepak mainan, kite kuis2 denga kaki dulu ahakkss

5 comments

  1. Kadang kita rimas bila rumah sepah dgn mainan tapi bila rumah kemas tak ada yg main kerana mereka tak sihat lagilah hati tak senang. Mudah kata, sediakan bakul khas buat mereka Imm. Jadi lepas main dia akan masukkan dlm bakul. Beli yg besar 3-4 biji senang hihi…

    ps: Kakak tapi suka yg layout ini Imm..

  2. salams imm,

    kak mieja datang sini:) hehehhe cute bila anak2 kecik suka sepah2 barang sama jerk dgn anak2 akak yg dah besar2 nie…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge