Sama tapi tak serupa

sebelum ni mereka berdua tak pernah kembang serentak,,
so saya tak perasan lgsung bahawa mereka bukan adik beradik haha..
warna sama je ha ingatkan dari pokok sama,,
semalam dorang kembang serentak so baru perasaan dorang agak berbeza,,
tertonggeng kita dok buat analisis haha,,
hana ikut turun laman kol 10 tu,,
last2 surrender sebab panas hihi..
“mami, ale adik anas nii”
“kalau panas pegi masuk rumah, mami nak buat “keja sekolah” mami ni”

explaination :
asal mami pegang hp n buat keja ape2 je lah, mami akan cakap “jangan kacau, mami nak buat keje sekolah kejap” hihih

hasil dari analisis mami semalam, rupanya kita ade 2 species ros jepun sama warna lain sifat,,
sebelah kiri dinamakan mulan,
sebelah kanan dinamakan grandi isabella,,
hammboii name kelass..
grandi isabella lebih besar dan kmbang cantik,,
mulan kembang mangkuk,,
tp grandi isabella cepat layu, belum petang dah kecut,,
mulan lame sikit, petang kol 4 masih terbuka kelopak die..
sekian analisis dari laman kita hahahah

0 comments

  1. eh kalau I mmg takkan perasan la, mesti ingat pesen skeuntum dua tu jer kot yang nak kembang mangkuk2. hehehe bets kan tengok mekar kembang di taman.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge