Saya ni kakak lah

hari ahad ritu gi servis kereta,,
lama gile woii tinggal keta kol 10 dia kata kol4 baru boleh amek,,
maka lepak lah kami anak beranak dekat kbmall,,
bagi membunuh masa, haha bunuh masa
kami main boling,,
tp adik hana x suka tempat gelap gitu,,
ajak2 keluar,,
kenapa ehh boling mesia gelap,,
kat jepun dulu tempat main boling cerah terang benderang gitu,,
main la 2 game saja..
by the way ini 1st time main setelah 4 tahun hahah,,
sejak ngandung aichan, x pernah g main boling tau,,

not bad not bad..hahahahah gelak panjang sikit

pastu jalan2 dlm mall tu dengar ada sorang pakcik dok pujuk anak dia,,baby pompuan yg kecik,,

pokcik : tengok abang, haa tak nangis pun”

saya pandang kiri kanan , ada adik hana je kategori baby jugak kat situ,,
mmg dia tujukan ke adik hana lah rasenya hihi,,
senyum je lah smbil dalam hati kate, ini kakak lahh
dekat pukul 3 pg balik tmpat servis,,
ada sorang macik cina tgh servis keta jug,,
dok borak2 la dgn dia,,
adik hana pun dok aktif panjat sofa,,
aichan senyap je bertempek dgn mami,,

makcik cina : anak saya pun gini. yang kakak tu sopan je,, huuu adik aktif panjat sana sini..
mami : heheh tu la..adik ni yg selalu buli kakak
makcik cina : gitu la anak laki, pesen dia dah..
mami : adik ni girl la aunty hahahaha
makcik cina : laaaaa ye ke? ingat boboy satni..

hikhikhik sian adik hana,,
dua kali tau kena..
takpe dik, nnt rambut dah panjang, orang x tertukar dah la..

saya ni kakak tauu ☺

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge