Selamat berpuasa semua

harini saya puasa,,
tapi dari pagi smpai ke petang lembik macam kain buruk,,
owh btw, saya belum check lagi,,
tp naluri kate saya pregnant kot hahah,,
pengalaman kalini memang lain dari aichan dan hana,,
seminggu sebelum ni saya memang lembik xleh buat ape,,
en suami balik keja tpaksa masak sendiri,,
saya mmg tak larat,,sungguh2 tak larat,,
dan harini suami dah beli makanan berbuka siap2,,
saya dok bergolek, (nak golek pun x larat sebenarnya) kat tilam,,

~lain macam je alahan kalini, harapnya jantina baby pun lain dari kakak2nya juga lah~

imm
18/06/2015 (1 Ramadhan)
20:21

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge