Tambatan diraja

sepanjang 29 tahun jd rakyat kelantan,,
baru tahun ni saya tahu wujudnye tambatan diraja nihahahaha ape pun x tauu,,
tambatan diraja ni mcm satu pelabuhan kecil kat tebing sungai kelantan,,
ade perahu, bot kecik berlabuh kat situ,,
org yang naik perahu tu nak pergi mane n dari mana saya x tau hihih..
ke palekbang mungkin,,
n ade juga tmpat main jetski,,
1st time pegi situ malam,,
actually ade urusan kat hotel ridel malam tu,,
barulah tau tmpat tu mmg nigiyaka(meriah, hidup) malam2,,
ade live band, ade cages binatang exotic,,
weekend ritu kite pg petang,,
xde aktiviti pape pun,,
nampak perahu, bot je la dok lalu lalang,,
pastu org main jetski,,
layan aichan n adik berlari2 melompat2 je la..

seronok dapat berlari2..kakaka mcm boboy

langit bersih mcm langit musim luruh..
boleh buat background gamba paspot

takde maintainance sgt kt sini..
penuh semak kt tebing sungai

bot kecik lalu di bawah matahari terbenam

ps :

kawan cakap tambatan diraja ni baru buat dlm 5-6 tahun..
ooooo patutla saye xtau kikiki

mmg meriah malam2 je..
patutla mase kitorang nak balik tu, org lain baru bduyun2 sampai situ,,
len kali pg malam2 lah..

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge