Tula sapa suruh tido siang – part 2

Pengajaran : takleh tidur kalau anak2 tak tidur huhu..
Bila terjaga tuh senyap je dua beradik,,
tengok2 ade kat bilik sebelah “menjahit manik”
hoiiiiiii
manik2 labuci saya asing2kan ikut warna dalam sewing box,,
habis dituang keluar campur aduk semua and main baling2,,
dekat badan masing2 dah melekat2 labuci berkilat2 anak2ku,,
tak kuasa lah nak mengutip manik2 halus mulus tu semua,,
sebaiklah saya takde plan nak menjahit manik kat mana2 baju,,
so,, kita sapu2 ke tong sampah je lah semuanya nnt,,
nak jahit manik kang, beli baru je lah (T________T)

0 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge